Kan säga såhärrr......



Denna maskinen va banne mig inte att leka med haha Så mkt som svetten rann efter en timme på denna... har den inte gjort sen handbolls tiden tror jag!
Först körde jag ett core pass, vet inte om jag bara va allmänt tröt elle om de va för att ja inte va på de förra veckan... Men de gick lite segt idag!
Kom iof på nu när ja tänkte... Min sömn va ju sådär inatt!
Iaf...
Gick sen ner, vi va 10-15 tjejer som körde.
Dom ska bygga en egen sal till detta pass, men än så länge trängs allt i spinningsalen. Så man får inte va folkskygg haha

Svetten flöda med bra ledare och bra musik! Dock...
Jag vill inte höra att de är halva passet kvar... När jag DÖÖÖÖR och jag vill verkligen inte höra att det är SISTA låten... När de kommer 2 låtar till!
Körde såklart järnet när hon sa att de va sista....
Höll på att svimma för fasen haha
Sen berätta hon även att en normal pass i detta va på 45, så då kändes de lite extra bra! Eftersom detta va mitt första :)
Men verkligen inte sista!!!

La mig och fick lite massage efter... Är styggt trött i ryggen! Så de va gott!

Sen hanka ja mig sakta men säkert fram hemmåt på bettan...

När jag kom hem slängde jag mig på spisen och fixa


Ärt"mos" haha Ser så jäkla gott ut va??? haha elle inte!
Men banne mig va gott de va!
Massa ärtor, en skvätt grädde, sesam frön (har börjat avguda de) och OOOOST blandat med lite örtsalt och toppat med chiliflingor satt finnt!

Nu ska jag lägga mig och läsa. Är så himla himla trött varje gång jag ska göra de, så de blir fasen inte mer än kanske 2-3 sidor åt gången haha

Imorn är de torsdag och en dag kvar till älsklingen kommer ♥

Hehe måste erkänna vad jag nu sitter och gör...
Tuggar i mig alla tuggumin jag fick av ÅJ FJ SG när di va här haha
Är så sjukt gottis sugen... Så man tar va man har haha
Har 6 kvar innan jag kan lägga mig, tur att smaken  är borta efter 2 min haha

Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0