Längtar

tills klockan blir halv 5!!!!
Då är ja på plats och kör Pump med efterföljande core med min favvo ledare! Ska bli lovelyyyy ♥

J åkte för några timmar sen, jag har hunnit handla 2 gånger och lämnat in filmerna. Salt=Dryg men ok Silent house= Booring men pyttelite läskig. Sen va de en annan film som va bra, men den minns jag såklart inte namnet på haha

Har fått i mig frulle och

Frysta hallon, kesella och en skvätt grädde. MMMMMM va mitt betyg på de!!

Har läst lite tidningar och kollat tv... Ska snart göra lite mat och matlåda. Sen vet jag inte vad som hinns med mer :)

Igår kom en väska med hem efter att jag och älsklingen tog en tur på torpa

KÄRLEK

Ett armband följde även med, kanske ni får se en annan dag :) Båda från OLGAS HUS.
Va förbi en antik affär också, hitta lite smått och gott... Men inget som följde med hem :)

Sen va de som sagt film o mys. Vi käkade


Såååå god tacogratäng!!!



Med efterföljande vanilj/kokos pannacotta med hallon på, som också va grym!!

Sen va vi goa :)

Ingen av oss hade sovit jätte mycket under fredag natten eftersom jag jobbade åså... Så de blev en ganska tidig kväll.

Imorse så



Va min älskling sååå lessen över att lämna mig....

Hahaha elle inte ;) Men trött va han!

Fan va jag älskar denna karl! Vi är ganska olika på många sätt... Men vi är sååå gjorda för varandra tror jag ♥
Är så nöjd med mitt val av kille haha
I ♥ U 4-ever and ever ;)

Nu ska jag göra lite mat!

See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0