Måndagen gjord

snart iaf :)

Sitter i köket med Oopsie i ugnen. Undrar ni va de är?? Jag hade iaf aldrig hört talas om dom haha



De består endast av ägg,riven ost och färskost. Äggvitan som ni ser gör man sådär upp o ner vändbar och vänder sen i resten. Tror detta kommer bli sååå gott!

Har gjort



muffins, ägg,ost,bacon och jag piffade till de med lite purjolök också. Kaninte beskriva HUR gott de va!! Är ganska jobbigt att se dom på diskbänken haha
Men ser fram emot att smaka Oopsien istället!

Har faktist redan ätit massa ost,lite skinka och en tallrik med kesella,grädde och hallon/blåbär. Va så sjukt hungrig när jag kom hem! har ätit för lite under dagen, har haft fullt upp med kunderna så de har inte hunnits med som de har behövts

Funderade på att göra kokostoppar också... Men klockan springer och jag är grymt trött! Kanske blir imorn bitti??

Ville ju väga mig på lunchen... Men man fick inte ha ätit på 2 timmar... Jag åt precis innan hehe
Så jag hoppas på att få göra de innan spinningen imorn!

Imorn är de tisdag= Butik hela dagen. :)

Åhhh jag köpte världens finaste diskställ



kunde inte bara gå förbi de förut... Jag försökte faktist haha
Längtade tills ja skulle komma hem o diska, så kom jag på... Fan jag har ingen disk!!!!
Men som tur va så har ja ju dolat i köket ikväll :) Ska faktist diska en gång till innan jag tar natten :)

Kanske nu till o mä??


Lika bra att förvarna kom jag på förut...
Jag kommer nog blogga en del om min kost nu i början, är så grymt peppad på detta sätt att leva!
Så jag hoppas ni inte spyr på mina inlägg haha

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0