Nedräkningen

till älsklingen är här kan börja!
Måndagen är snart slut... Ska kolla BB innan bedtime... Kanske inte kollar hela... Få se hur skoj de är! Kolla inte klart igår...
Men ska bli kul o se hur många av grabsen som stöter på den före detta mannen!

Dagen har gått snabbt :)
Bjöd hem C på spec scones och the nu på kvällen. Gjorda på sojamjöl bla... Inget socker heller! Dock marmelad på hehe
Men dom kommer jag verkligen göra igen!

Körde ett Pilates pass här hemma innan de. Dock väldigt kort! Endast 20 min... Men bättre än ingenting :)

Nu ska jag snart tvätta fejjan... Längtar extra till de nu med mina nya produkter!!!! :)
LÖÖÖÖVE!!!!

Nepp... ska checka in dom nu!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0