Snart åker

min andra jobb uniform på


och sen bär de av för nattjobb.

Om jag kommer fram levande... Det är en sjuk storm ute! Höll på att blåsa omkull på cykeln ett antal ggr på vägen hem! Helt galet!!!
Men har iaf cyklat för första gången sen... nov kanske... Gick bra faktist haha

Har nyss sprejat lite Tan-Can i fajjan på överkropp. Känns så jäkla mer fresch än de vinterbleka!!!
Solarium kan u gå å brinna upp nånstans, jävla cancer maskin!!!!

Dagen har gått jätte snabbt!
Så de hoppas jag kvällen/natten gör också :)

Längtar ihjäl mig till imorn!!!
Ska tvätta lite under dagen, handla och laga mat...
Bara gå runt o myyyyysa innan mina flickor kommer


Är lite hungrig tror ja banne mig...
En... omelett skulle sitta finnt! Det ska jag banne mig göra en! nummer 2 för dagen... men skit samma :)

Hoppas ni får en trevlig kväll och håller er inne haha

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0