Söndag kväll

och jag är mer än hel nöjd över helgen!!!
Gud va jag älskar min flickor!! Saknar dom redan till tusen!!
Vi har verkligen alltid roligt! Magmusklerna får jobba stenhårt haha

Vi käka mat och desserter, drack massa bubbel o vin innan de bar iväg till krogen. Där dansades till stängning innan vi beslöt oss för efterfest haha
Therese Effie Mohlin hehe
Smeknmanet Effie fick jag ju pga min kärlek till just efterfester...
Jag tror ja gillar dom bara för att jag har så kul o inte vill att festen ska ta slut, men de är ju egentligen så ovärt de haha
Hade iof jätte trevligt, men man är ju bra seg idag!!

Tjejerna hade hyrt bil och va tvungen att lämna in den innan klockan tre, så ja har vart själv nästan hela dagen. Har sovit och kikat på när Björn och Tre Kronor tog hem segern!
Ny duschad och inväntar Solsidan innan läggdags.

Hörs imööööra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0