Undrar

hur många inlägg jag skulle kunna göra på en dag?? haha
Men tycker de är riktigt kul idag, märks de?? haha



Sitter i ingången till hall nr 2 och tittar ut över "stöket". Det är dock et organiserat stök haha Har nog rensat bort de som ska väck... Inte allt i byrån som ni ser i nedre kanten... Men de kommer strax, för mina sjalar ska in där!
Har ju vart, eller är fortfarande ett stort fan av dessa! Har samlat på mig ett ex antal haha
Men har idag rensat bort iaf 3-4 st ;)

Oj! Nu ser jag en till kasse med dom... Ni ser den närmst till vänster i bild... Får ta mig en titt, kanske får bort nån mer??

Skulle behöva en massage efter detta... Och en puss i pannan för att ja är ganska bra haha

Nee... back till "stöket"

Vill att ni ska vara med mig under denna upplevelse haha Är nästan lite healande terapi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0