Hej igen :)

nu har jag snart vart ledig en hel dag igen! Såå gott!
Har nyss kommit ur duschen, efter BodyCombat passet. Guuu va jag blev kär!! Helt underbart jobbigt! Styrka blandat med kondition. Plus att man får ut lite ilska eftersom man står och slår i ca 50 min i sträck. Sen avslutas passet med armhävningar och situps och massa plankor mm.
+ att intruktören är grym! Samma som har pumpen.
Hade mer än gärna gått även på detta på torsdagar, ligger precis före pumpen. Men hinner ej pga jobbet.
Men ska börja köra måndagar!
Dock kanske inte detta är att rekomendera dagen efter fest hehe

Nu kollar jag Du är vad du äter. Eller heter de Du blir vad du äter?
Jaja, det iaf :)

Sen blir det SÄNGEN!!! I nybäddat ♥ Ska bli skönt att bara köra en dag imorn och sen lite lång ledigt!

Hoppas ni haft en riktigt goo dag!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0