Torsdag=



Pump! Va sista gången med detta schema om jag fattade rätt... det jag funderade på bara va det på söndag?? Hmm jaja om jag går på det så märks de :)
Efter utfallen... så berätta han att nästa utfals schema är GALET... jag som nyss börjat vänja mig vid dessa haha Men det är väl det som är grejen, när man precis börjat vänja sig vid så är det dags att gå upp ett snäpp! Nästa vecka ska jag känna av övningarna för att sen öka vikterna! Kände idag att jag hade kunnat göra det på iaf ben! Inte mkt men iaf 2kg! Men är grymt trött i kroppen nu, den är inte van med 6 dagar på raken... så det får bli promme imorn bara, kanske pilates här hemma :)

Imorn kväll/natt vet jag att jag kommer svära över mig själv... för jag ska upp och tvätta imorn bitti... brukar min hjärna inte tycka är så smart klockan 01-02 sen hehe Men det tar vi då!
Måste ju ha rena träningskläder för bövelen! Är inte en sån som kan ha samma kläder utan att tvätta dom! Finns vissa som kan de har man ju känt vissa gånger på gymmet hehe Själv vill man inte lukta kattpiss ;)

Dagen har vart mysig och givande! Fynda ägg på Hmeköp, 10 pack för 15 spänn :) Hela o fina kom dom hem också, trots att jag glömde att dom låg längst ner i kassen och i cykelkorgen... svor högt när jag kom på det efter en hög trotoarkant hehe
Glömde även hela kassen på jobbet men kom faktist ihåg den på vägen hem efter gymmet!

Har provat ett nytt silverschampo nu, ska bli kul o se effekten!

Imorn är det fredag igen, galet vad snabbt det går!

Blir massage på lunchen imorn, kommer bli mer än välbehövligt... sjukt ont i rygg,nacke och armar :(

Nu ska ja borsta tänderna och lyssna lite mer på lugna favoriter innan sängen och boken!

Föresten... ni som känner nån som har diabetes...
Kan inte rekomendera mer! Prova LCHF, verkar vara dunderkuren om man vill slippa medeciner!!! vad skadar att prova? Det kanske säger sig själv att mkt kolhydrater med massa socker i INTE är bra för diabetiker??

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0