Känns som

det hänt massa idag haha Fast de har de inte tror jag...
Började dagen med att knappt ta mig ur sängen... Efter en mardrömsnatt med äcklig dröm!!! Sen grym värk och ömmningar i ryggen där mina värsta knutor satt... BLir så efter massage ibland... Tur att jag ska få lite mer imorn på lunchen!

Väl upp och när klockan hade gått en stund ringde jag och felanmälde en lampa i fläkten... Som dom fixade under dagen...
Det dom även gjorde va att sätta på min spis... Så de va ganska varmt i köket när jag kom hem! Som tur va så va de på lägsta! Vill inte tänka på vad som kunna ske annars...

Sen va de lite energi intag innan spinningen!
Kändes pigg som satan i kroppen... Men hjärnan hängde inte med på slutet, tror de va den lilla sömnen...

Hahaha jaaa niii..... Va en som fråga om jag va instruktören på passet! Mmm tolkas hur man vill ;) Haha va lite roligt tycker jag!
Eftersom jag för bara nån dag sen analysera lite hur jag skulle vara som de!

Sen kom jag ut och skulle leta efter cykel nyckeln... Behövde jag inte eftersom den satt kvar i låset... Tur åter igen!

NU är jag hemma och ska duscha och sen bums i säng!

Har ju fått med mig Miss C till gymmet imorn bitti! 06:30 är de yoga! :)

Sleep tight

Puss!!!

(nån mer än jag som är trött på all jävla tjat som jämnställdhet som vart på tapeten idag??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0