Mitt i veckan

och denna onsdag är snart slut :)

Började på Sportlife klockan halv 7 imorse, med Carro. En timmes yoga innan de bar hem för att fixa inför dagen! Sen har dagen plockat på, fick massage på lunchen... Dock va jag så öm där jag hade ont, så där gick de inte. Har aldrig haft så ont så att de inte går... Men idag kändes de som jag hade det största blåmärket du kan tänka dig!

Sen va de core.

Nu sitter jag i soffan oc har nyss ätit



världens GOASTE kokospannkakor! Guuu va goda!

Gjorda på grädde ägg och kokos!
La till lite hallon också :)

Ska snart gå och lägga mig för att läsa, är sjukt trött!

Va bjuden på vinkväll... Men som sagt, är sjukt trött!!

Funderar på hur morgons morgon kommer bli... Får se hur jag mår i kroppen :)

Ska kolla hur förbindelsen mellan Karlskrona-Malmö är... Fick en liten idé att åka dit på lördagen när jag klivit av båten...
:)

Sleep tight

*hoppas jag drömmer en lika underbar dröm som inatt, min älskling va med! Brunbränd och fin haha*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0