Torsdags kvällen är snart slut

ska ha gjort massa saker efter att jag kommit hem från pumpen... Men vad har jag gjort?? INGENTING haha Inte ens duschat!
Käkat för mkt iof, elle jaa... för mkt o för mkt beror på hur man ser de!
Är slutkörd!

Inte nog med det... När jag kom ut från gymmet möttes jag av...
SNÖKAOS!
Den piskade verkligen i anstiktet och gjorde såååå ont!

Men hoppas verkligen den är borta till imorn! Hörde på jobbet idag att den skulle komma imorn... Men får verkligen hoppas att den kom nu istället och slutat imorn!

Idag har jag köpt nya glasögon, skulle gå in o kika om de fanns några fina bågar. hahahaha jag skrev först bögar!
Iaf, fick syn på dom direkt och sen kunde jag inte släppa dom. Så senast om 10 dagar :) Sjukt snygga med skinn detalj!
Efter besöket hos optikern så gick jag iväg till GodisHuset på jakt efter 100% kakao choklad... Och gick hem med en 100g kaka. Grymt gott!
Vet att många av er inte tror mig men haha Jag gillar verkligen ALL choklad! Ska nog fixa ihop något imorn med kokos inblandat!

Hmmm jaaa...
Ni som bor i Jkpg trakten och vill få bort lite rynkor tycker jag ska kika förbi Skön Jag! En tjej som heter Åsa fixar biffen ;)
Hon ska även få fixa mina läppar snart!!!
LUUUNG nu allihopa haha Jag ska lägga i 1mml tillsammans i både under och övre! Alltså istort sett ingenting!
Dom som ser knas ut har lagt i ca 3 sprutar i antingen enbart över elle under.
Kommer knappt synas på mig tror ja! Men lite :)
Frågade om hon inte kunde lära sig förstora boobsen också, ja kan va försökskanin haha Men fick ett snällt nej till svar!
DAMN ;)

Nu ska jag gå in i duschen... Ska bli skönt!

Btw... Min Salle som va "döende"! härrom dan, spela mig nog bara ett spratt haha Han simmar som aldig förr! Han ville nog se min reaktion hehe

Puss  natti



Skulle kunna äta hur mkt som helst just nu känns de som haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0