Är vaken fortfarande

och tittar på BB. Var ju tvungen att se det idag kände jag! 2 stycken åker ju ut :)
Nu åkte Christian, sen tror jag Sara åker faktist.

Kollade klart slutet och har lämnat tillbaka filmen. Sen har jag inte gjort så mycket mer... Pratat med älskling och mammu och Carro.

Nu inväntar jag sängen kan man äl kortfattat säga!

Längtar åter igen nått kopiöst efter min älskling



tror det blir extra nu, eftersom de inte är länge tills vi ses! Och får dela hela 3 nätter! Så många nätter har vi aldrig haft haha
Få se vem som sover på soffan sista natten ;)

Neee... Men fasen vad jag älskar denna man!
Snart slipper ni mitt eviga tjat om hur mycket jag saknar honom, för då har jag honom i mitt liv varje dag :) Känns nästan konstigt att tänka på att det är så snart haha Men det känns underbart ♥

Btw, är grymt glad över att vara blondie igen. Blir tokig på att jag trivs i alla färger i håret haha Blir så jobbigt då!

Nepp... nu ska jag kolla sista.
Lägga mig och drömma om min prins!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0