Helt

ok med folk igår! Va riktigt ös ett tag!
Kvällens roligaste...
2 killar stod i typ 5-10 min och diskutera om jag hade sillisar elle inte.
- Är de där silikon?
- Ja, det tror ja...
- Eller, är dom äkta?
- Hmm joo men de måste de vara sillisar!
- Eller?

Efter ett tag så kände jag bara, killfanskap! Är ni tröga? Ni står 1-2 meter ifrån mig,tror ni inte jag hör vad ni säger?
Så jag vänder blicken till dom...
- Ja, dom är äkta! Så, nu slipper ni diskutera mina bröst nått mer!
(jag har btw inte det minsta uringat heller utan en vanlig rundhals!)

Dom skämdes så himla mkt haha Sa förlåt typ 10 ggr men avsluta med att dom var väldigt fina.

Herregud... blir så trött på mäns hjärnor ibland.
Känns ibland som att de enda som kretsar där inne är är bröst, rumpor, sex, porr mm
Visst vi kvinnor tänker en hel del vi med... Men... inte riktigt på den nivån HELA tiden! Kan bli så jävla trött på män!

Idag har jag sovit till typ elva, vart på lååååång promme med Carro.... nu Siter jag bara och gör absolut inget! Skulle senare vart o grillat med K personalen...
Men jag är så jävla trött och osocial! När jag känner mig osocial är de ingen idé at försöka bli de... Bättre at sitta hemma och va för mig själv oftast haha Bittefittan stannar hemma ;)
Nej da,kanske ångrar mig?

Annars har det inte hänt nått mer tror jag! Är som sagt seg i kolan... kommer förmodligen vara de resten av dagen/kvällen!
Önskar de fanns hockey elle nått att kika på...

Längtar som satan efter J också.... Längtar så mkt att jag blir arg haha
Frustrerad kan man väl kalla de...

Ska nog ner till affärn och hitta nått gött ;) Bli på bättre humör är ett måste iaf!
Kanske kika Karlsson på taket??
Mmmm vi fåla se

pUsS så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0