Jag vågade och lyckades!!!

har ju velat våga mig ut på en löptur ett bra tag nu...
Idag efter coren, va de halv bestämt att Carro skulle med på promme. Men hon tyckte de va kallt och ville bjuda på fika istället... Vilket jag inte tyckte :)
Så jag tänkte... hmmm ska jag våga testa löpstegen?
Sen tänkte jag... va fan! why not? Jag är iof så töntig... Så hade de gjort ont, så hade jag sprungit ändå! Vill ju va en sån som slutar springa haha
Men en sak fick jag hålla tillbaka idag... Min tävlinginstinkt! Va 2 som sprang om mig... Men dom va typ 8 meter längre än mig, så jag tänkte... äsch dom har bara längre ben! hehe på så sätt klararde jag mig ifrån att springa ihjäl mig!
Sprang inte långt heller, kanske 3-4 km. Men lagom början :)
Är NÖJD över mig själv!

Dagen har vart full av pedikyrer... nästan bara de! Så jag har ont i axlarna som satan! Men vad ska man göra åt de?? Hmmm ska banne mig smörja med tigerbalsam kom jag på...

Ska nog gå och göra min matlåda nu kände jag... Blir köttfärsås (gräddig sådan) med vitkål"spagetti".

Imorn blir det iväg på info mötet, ska bli så himla kul!!!
Jepp, de får de bli! Kan jag dra mig lite längre imorn.

Hoppas ni haft en fin dag ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

well done! :D

2011-05-19 @ 10:05:56
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

:)

2011-05-21 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0