Lördag

och jag är HEMMA i min underbara lägenhet... Förtränger att jag snart ska säga upp den :(
Men men, jag får komma hem till min ♥

Sitter nyduschad och fresch! Har faktist vart uppe ganska tidigt, iaf tidigt för att ha jobbat natten och dubbelt igår!
Tog mig en springtur till Maxi och gick därifrån...
Det jag inte hade i tanken var... att jag inte äger någon slav som bär min kasse! Svor nästan högt när jag klev utanför entrén och insåg att det bara var att knalla på!
Fick byta arm/hand varannan minut till slut för att de gjorde så ont i nacke/armar!
Men hem kom jag :) Gjorde säkert nån nytta också hehe



Lyxfrulle med avocado finns numer inne i magen!
På tal om magen! Tänkte sporra mig själv genom att lägga upp denna!



såhär ser magen ut nu... Magrutorna lyser med sin frånvaro!!!! Så jag tänkte att ni ska få vara med på min "rutresa" haha Så har jag nått att jobba för, är ju som sagt en sån som inte lägger/viker sig när jag har press hehe
Kärlekshandtagen ska också putsVÄCK! Usch... känner redan för att göra sneda situps när jag ser bilden haha SÅ detta kanske funkar?
Mmmm vi fåla se!

Idag väntar tvättstugan och damsugaren! Annars bara slappa och må gott innan jobbet. Känns åter igen som de var jätte längesen jag bara var hemma! Så underbart skönt! Även om min älskling gärna hade fått ligga i min soffa...

Dom spelar match idag igen, hållar alla mina tummar!

Ska nog göra lite mer kaffe nu och börja räkna på lite siffror!

Hoppas ni får en fin lördag!

LOVE tills vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0