Måndag....

och idag...
Tog jag ett halv svårt beslut!
Jag fick ju ett nytt jobb förra helgen, som säljare för hudvårdsmärken...
Men av olika anledningar har jag velat fram och tillbaka...
Igår kväll fick jag lite halvpanik och bestämde mig för att tacka nej. Känner redan lite stress över det jobbet och vet att det inte kommer bli bättre i höst!
Men vem vet, kanske är läge om ett halvår elle så :)
Kommer jobba med dom iaf, eftersom jag kommer jobba med ett av deras märke.

Helgen...
Var och träffade en ny salong :) Där blev jag hälsad välkommen!!! 1 sep är de sagt att jag ska börja! Så nu är det bara att ta tag i skaffa eget delen! Ringde imorse till ett ställe utan svar...
Ska kika lite på nätet o se.
Detta är en salong mitt i smeten (city), bra kunder och är med på massa event mm.
Känns så jäkla bra!!! 
Nu är det bara att hitta nått extra jobb, 50% elle nått... Vad som, bara jag får vara hemma i Kd och jobba på slaongen resten av tiden.
Är verkligen redo att köra järnet!!!
Efter det lyckade mötet, va de dags för min andra match... I Am.Fotboll... Älsklingen spelade och vann stort! Jag förstår LITE av reglerna... Men betoning på lite haha Men de kommer ;)

Sen va de inte många knop! På lördagen satt vi nere på gården med ljus och vinmys. La oss ganska tidigt och försökte kolla på film, men de va någon som va jätte trött efter sin match... Så vi kollade klart den igår.

Igår fiska vi lite, min premiär :) Dock inte firre hehe
Gick ner på stan och jag visade vart jag skulle jobba, han visste faktist vart den låg! Blev en kaffe på en uteservering och sen hem... Bussen går ju vid 4...
Alltså inte många timmar jag hinner va hos min löööve.

Men snart ses vi varje dag ♥

Efter jobbet idag, begav jag mig på cykel till Maxi. För att köpa korv med 95% kött! Tar 5 min från jobbet med cykel... Varför har jag inte gjort detta innan?

Nu ska jag snart städa hos firrarna... Innan... jag ska göra lite matlåda :)

Hänt er nått spännande?

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0