Med glädje och sorg

har jag denna dag sagt upp min lägenhet...
Har som sagt aldrig älskat att bo i en lägenhet på detta sätt! gränslös kärlek haha Tänker verkligen flera ggr i veckan på hur mkt jag älskar den! Då trivs man...

Skulle nog bott här tills jag dog om jag inte flyttat hem till darling hehe

Har redan vart 3 o kollat på den. En tjej ville även ha mina möbler haha Sorry girl ;)
Alla tre vill jätte gärna ha den... Så vi får hålla tummarna för att Olga får den... Så det kan bli Fatima Effie Olga time här!

Har vart på spinning... Va så sjukt trött, så det gick sådär... Har sovit lite inatt och drömt massa...

Imorn blir det salongen som vanligt... sen core och kanske lite vin...
Vi får se :) Ledig torsdag!!! Så skönt ♥

Nu ska jag kolla klart BB, tror de är idag som dom ska visa vem som verkligen åker ut. Hoppas Simon, den stora nalle björnen får vara kvar!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0