Regnet

öser verkligen ner!
Kan dock inte bestämma mig om det känns som sommarregn eller höstregn...
haha de går verkligen inte att besätmma (satt och fundera en stund)

Nu är klockan lite över sex, vad har jag gjort?
Sovit lite grann och inte så mkt mer!

Håller på att kika runt lite på lght till mig och älsklingen, någon som vet nån med en 2-3:a som ska flytta runt första aug-sep?

Tänk att ja ska sambo igen haha Kan inte längta mer!!!
Efter snart 5 år som egenboende, nästan 2 av dom som kombo med olika vänner...
Är det äntligen dags att få dela vardagen med min älskling!
Men kan inte ljuga...
Det har vart väldigt skönt att få bo själv och klara sig själv! Tror det är jätte nyttigt för allt o alla att man får göra det någon gång :)
Men det är bara vad jag tror haha finns nog miljoner som klarar sig fint i livet utan de ;)

Jag längtar till...
Att ha någon att dela allt med, glädje, tårar, skämt, mat och hushåll... Skvaller haha
Någon att storhandla med, äta middag med...
Vakna med, somna brevid...
Någon som tassar runt i lägenheten...
Få inreda och göra till VÅRT!
Ja ni förstår säkert ;)

Jag och min kille... jag tror vi kommer få de jätte bra! Kan de bli annat? Nej ;)
Har vi klarat av detta avståndet... så klarar vi mycket! Man får kämpa för att få allt att gå ihop när man har distansförhållande!
Något man verkligen får mycket av är tillit, för ska man klara av ett distans... Måste man lita nästan mer än 110% på den andra personen.
Annars är det svårt att sova haha

Jag har lärt mig mkt under mina singel år! Om mig själv, vad jag vill ha och vad jag behöver. Vad jag mår bra av och vad jag INTE mår bra av.

Kan inte vara mer redo för min älskling än vad jag är nu ♥

Hade skrivit en hel del till, men min dator valde att tillfälligt krascha haha
Kanske lika bra för eran del ;)

Men som sagt.. Håll gärna ögon o öron öppna på lägenheter i Kd :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0