Tvätt

i maskiner och i torken!
har sovit middag i typ en halvtimme... Skulle lätt kunna sova hur mkt som helst just nu! Men om jag sover mer nu... Är det kört, då kommer jag känna mig dyngrak hela jobbnatten! De vill vi ICKE hehe

Har vart på kafferep med Miss C vid Bageriet, ett kafe som ligger precis vid Munkan. Super härligt i solen! Men dock har jag fått i mig för mkt kaffe (hade redan innan de hehe)... + för lite vatten, blir ingen bra kombo! Men försöker ta igen vattnet nu!

Sen har jag faktist inte gjort så mkt, städat halva lägenheten... sparar resten till imorn! Dumt att ha allt gjort ;)

Imorn blir de kanske grill med Karlssons gänget, trevligt trevligt!

Guuuuud va trött jag är!

Ska försöka kolla vad matchen står också... om HoneyBunny och dom leder eller hur de är :)

Sen ska jag smått börja göra mig redo för WorkNight... Jävla grannen... hoppas jag på försover sig imorn... just nu kollar den på tvn om man säger så...
Känns som jag kommer avlida innan den jäveln ramlar av pinnen (sorry, men är såååå trött på den)

Ha en underbar kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0