Började

denna söndag lite ovanligt haha jag vakna... och gick direkt till gymmet!
En vanlig söndag för Tess börjar ju med huvudvärk!!! Men så blir de när kassa inte klirrar haha  Men de va riktigt skönt! Men ja körde bara crossen i en halv timme. Sen tog ja en halv lång dusch innan jag gick till jobbet,

Idag har jag ännu en gång fått bevisat för mig att ID "sminket" är fruktansvärt täckande!! Önskar jag hade tagit kort på detta!
När jag tränar blir jag RÖD SOM EN TOMAT! Jag blir fruktansvärt röd asså, och de håller i sig ett bra tag!
Men idag tänkte ja...... ja ska fasen få de täckt! Och ja "öste" på! Och jädrar vad de blev bra! Blev som en skinande docka haha

Sen gick jag som sagt till jobbet. Åt frulle och körde järnet hehe

Har vart en helt ok dag på jobbet. Men den kändes lite lång faktist, även om de har varit att göra hela dagn?? hmmm konstigt men så va de :)

Nu vet jag inte vad som väntar på tvn..... Får kolla upp de!

HaVe A nIcE eVeNiNg (elle hur de stavas haha)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0