BSB

forever haha Lyssnar för tillfället på lite BSB! Dom va ju lite av en favorit för ett ex antal år sen :) Gillar väl inte dom nya låtar så värst men.... dom gamla är ju såååå nostalgi! FAAAAN min dator mår inte bra asså.... nu las spotify ner.... har inte tillräckligt me minne i datorn... MÅSTE skaffa ex. hårddisk snarast..... :/ Sååå nu fick de bli lite youtube eftersom S las ner.... Blev JT med losing my way, ÄLSKAR den låten!! Har hunnit..... fixa brynen, iaf plockat dom såååå gött! har även peelat och har nu lite mask i fejjan. Ska köra Dermalogicas Power mask ett tag nu. Älskar den, dock ett minus att den är gul och färgar av sig.... Men vad står man inte ut med för lite Anti-Age?? ;) Nu las Skype ner också...... Usch.... snart kommer väl hela datan krascha??? Ska snart lägga mig och kolla dagens Paradise. Sen ska jag ladda batterierna inför imorn. Ska upp och köra spinning/core, sen promme på de. har precis kokat ägget som blir laddningen inför detta :) Börjar jobba lite senare och kör en kortis imorn. Skönt :) Imorn är de meningen att min andra ögonsten ska anlända till världen..... Får se hur de blir me den saken...... :) LÄNGTAR ihjäl mig!!! Har ju vart säker på att båda mina flickor skulle få pojkar.... Men M fick en liten prinsessa..... Så nu tror ja L också får de :) Men vi fåla se.... vi fåla se :) Neeee..... nu blir de uppbäddning och borstning av gaddarna! Puss o natti på er darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0