CALLE

ska VINNA Idol!!!!! Han får min röst iaf :) Fan va gooo röst han har!!!! Just nu sjunger han vinnar låten...... ryser gör jag!!!!!

idag har inte varit min bästa dag! Tog svinsprutan igår.... ville INTE....men kände mig tvingad till slut..... för jag vill ju kunna umgås med mina bäbisar....... Och ibland måste man göra saker även om man INTE vill de!
Och fan va illa jag mått! Börja igår eft. fick först svinont i armen, men de visste ja att ja skulle.
Sen.....
Blev de bara värre i värre. Sluade 18 som TUR va! Sista timmen höll ja på att svimma några gånger..... HÖGST otrevligt! När jag kom hem bäddade jag ner min DIREKT! Efter de...... Varmt, kallt, varmt, kallt.... aa ni fattar. Frossa som bara dänn...... Armen gjorde så jävla ont! Tårarna bara rann o rann....... Va som en litem flicka haha Va tvungen att ha på tvn för att kunna somna..... Annars så kunde ja inte tänka på något annat än hur ont ja mådde..... Vakna med jordens huvudvärk, kan inte beskriva! Men eftersom jag inte stannar hemma från jobbet förutom när jag typ är döende.... så gick ja dit.... Har ätit ett ex antal ipren idag...... fy fan säger jag!!! Illamående, svimfärdig...... mmmmm you name it!

Sen fick ja reda på att de inte blir nått på salongen under mellan dagarna.... där av inte heller jkpg på nyår :( usch................ VILL VILL VILL!!!!! Vill inte va här på nyår!!!!!!!!!!!!!!! Men men.... får la se va som händer......

Nu ska ha se klart o hejja på CALLE!!!! Fan ta er om ni inte röstar på honom ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0