DÄCKAD

har jag varit..... ujujuj!
Åkte på jävla urinvägsinfektion..... Har ätit pencelin sen i måndags och har ätit klar nu vid lunch. Har varit helt förstörd! Det hade gått upp i njurarna...... I tisdags kunde ja knappt gå, höll på att svimma så fort ja stod för länge.....helt stört!

Men nu är ja pigg and up for living haha

Tvättar för tillfället och väntar på att få träffa 2 av mina favoriter, nämligen KARLSSON och IZABELLA :) En promme blir, skööönt att röra på mig. Har inte gjort de sen i måndags, va för övrigt de som satte igång min feber och shit tror ja för efter de.... va de inge trevligt haha
Men ska nog ta mig en stund på crosstrainern imorn innan jobbet!

Dom sände ifrån en kiosk i gbg på 4:an förut. Är tydligen nån stor vinst på travet idag, kände igen ,ig som fasen..... joooora, va ifrån en kiosk i frölunda torg. Som låg 2 min från mig.... stor chans?? haha lite kul att känna igen sig....... Men får grym hemlängtan höll ja på att skriva haha

Va hos en vän i torsdags när jag hade blivit bra......... Mysigt!
Men vännen åkte bort igår och kommer inte tillbaka förrens i början av jan..... Lika bra kanske haha

känns som jag hade massa att skriva men...... JUST JA!!!!

Jag har blivit en stolt TANT igen haha fått en till prinsessa :) Grattis älskade vänner!!!

Nu åkte Melissa Horn på igen haha att ja inte tröttnar va??? Hehe har lite svårt me de där att tröttna, när ja väl tycker om nått..... så TYCKER JA OM DE haha

ha en underbar lördag, för vet ni????

Det är VÄRLDENS BÄSTA lördag ;)

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0