hehe

mmmmm...... Promme skulle de bli...... Men inte så ovanligt..... Ett LITET missförstånd blev inblandat och vi prata om varsin bro och gick därmed till 2 olika broar för att mötas haha
Men Karlsson...... De åkte bilar på båda ;) haha

Pizza, chokladmuffin, GLÖGG och världens goaste lussebullar är numera i min mage. :)
Har kollat hockey med min prinsessa, hon är verkligen redan en hockeytjej, de giller ja ;) Har en asbra bild som jag försökte få in på datorn.....Men min dator mår ju som sagt INTE så bra..... så den ville inte :/
Hon fick sig ett bad också, myyyyys har de vart!

Nu ska ja läga mig och kolla alla Paradise innan jag släcker för natten. Imorn blir de GYMMET innan jobbet. Sen har vi lång öppet imorn, till kl 18. Tror alla gallerior har de, elle jag hoppas på de iaf så de är folk på stan.

Nee.... nu ska ha bädda rent och gossa ner mig :)
Med massa mys energi och BRA energi.... För de är precis vad jag får när jag umgås med mina flickor, både di små o di store ;) *lav u

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0