jahapp

hehe förlust igen.... Och Björn fick till o med göra sitt DRÖM mål haha men måste erkänna att de va fint :)

Nu har jag duschat.... Peeeelat hela mig inkl. tha face. Brun utan sol fick de bli också... men bara LIIITE. Är ju så förbaskat torr för tillfälletoch bus har ju en tendens till att bli FLÄCKIGT då.... Men en liten touch fick de bli :)

Har även "lagt" upp håret i mina gamla gummi"rullar" såndär man hade i håret när man va liten, som fixar korkskruvar. Har inte haft dom på jätte länge! Ska bli intressant att se reslutatet!

Nu ska jag lägga mig och kolla klart på filmen som går på 3:an, va den nu heter. Har sett den för längesen men.... Bra att varva ner till :9

Sov sött sista natten-09

Puss älsklingar (dom som vill får ta åt sig haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0