Lång dag

men ändå helt ok! Tiden har gått ganska skapligt iaf :)
Började dagen på sats, körde crossen..... mycket gott!!!!

Sen vidare till jobbet och som sagt...... lång dag men ändå helt ok, den har rullat på. Har varit lite folk på hela stan idag! Hörde av en lite fågel att äve bergvik va lugn idag??!! När händer de?? haha

Sitter och är sugen på nått SÖTT men ska verkligen försöka att INTE gå till kiosken! Måste bli ändring på detta haha Och ska inte ta den lätta vägen och tänka "Efter nyår ska ja börja va nyttig" för den funkar inte på mig. Jag måste bestämma mig direkt, inte "på måndag". Och idag har jag redan ätit en lussekatt och en halv blåbärspaj me vanligvisp. Guuu va go den va, från ett av fiken i huset va de. Vi tyckte vi förtjäna de idag hehe

Imorn blir de spinning och coreBoll i vanlig ordning på måndagar :) Sen jobb ändå fram til 20! Så jag vet ju vad ja ska göra imorn haha And you know where to find me!

Ska snart kolla Anka haha intressant människa! Sen kanske de blir nån film.......

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0