Rekord

matchen är nu på min tv! FBK-Frö
Ligger under med 0-2 just nu.... Men Boork sa iaf att de va våran period  hehe

Har jobbat idag.... Skulle vart upp o tränat.... Men har haft en mkt jobbig natt med LITE LITE LITE sömn. Har kännt mig typ bakis idag! Började med att jag inte kunde somna. Sen kom de folk i trapphuset som tjata och GICK elle ramla runt med massa klackar...... Sen hade jag svårt att somna IGEN.... Och sen följde de sömn med massa mardrömmar. MKT otrevligt Sista ja minns att ja drömde va att jag blev kvävd av en handduk, vakna sedan me kudden över ansiktet..... De va INTE trevligt!
Så de blev ingen träning..... Sist ja va sådär trött och träna höll jag på att svimma...... Och de är bland de värsta ja vet!

Så de får bli imorn istället :)

Ska träffa min minsta prinsessa imorn för första gången! Ska bli myyyys, längtat till denna stund!!

Ska jobba först.......

Ska köpa bussbiljett imorn! Ska åka till Oslo och Emilia i helgen. Ska bli skönt att komma bort lite :)

Fixade bubbel och mer bubbel till nyår idag också, tog inte alls så lång tid som ja trodde. Behövde knappt stå i kö alls, de gillas!

Nu ska ja kolla mer hockey

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0