Skönt

ute var de idag! Om jag hade haft ett till par byxer på mig hehe Men är man inte smartare än mig så blir de så..... Visste ju att jag hade frusit i måndags..... Och idag va de ännu KALLARE ute, men ändå så tänker jag att "äh, de behövs inte"

Körde en timme i gymmet och sedan en timme promme, mår hur gött som helst! Om man bortser nacken hehe men men,,, får förhoppningsvis vetekudden imorn!!

Har hunnit göra matlådor för resten av veckan, duschat och får nu i mig lite kaffäää. Ska va på jobbet om ca 1½ timme, ska köra lite lager idag, men tror inte de va så mycket kvar från igår så de går nog fort.
Annars vet jag inte vad som händer idag, de återstår att se :)
Men än en gång så vet jag att det kommer bli en BRA dag! Ska se till att de blir de iaf :) Bönner ikväll, annras mer? Efterlys va??

hmmm jaaaa.... nu vet jag inte va ja ska skriva haha såå.... nu ska jag nog börja göra mig iordning lite lätt och äta lite frulle!

Ha enunderbar OnSdAg :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0