Usch

mår inte bättre idag :(

Men jag har vart o jobbat iaf! Tog mig ca 45 min att ta mig ur sängen.... Men upp kom jag! Sovit dåligt igen.... vakna runt halv 5.... Kändes jätte obehagligt.....???? Men somnade om till slut.....
Hoppas på en skönare natt inatt :)

Just nu håller jag på att tvättar. När jag kom ner så var ena tvättmaskinens lucka (där man häller i tvättmedel och mjukmedel) utdraget....?????
Jag tror ju på de andliga..... Så de blev lite scary igen, men försöker att inte tänka på de hehe

Hv leder för tillfället med 0-1.... Så jag är inte lessena att jag inte är där hehe men än är de iof långt kvar av matchen!

Prata med Carro igår också innan jag somna första gången. Längtar så! Ska ringa till ang lgh till veckan. Har anmält mig på 2 bolag än så länge, fanns ingen på blocket heller. Tänkte att jag kanske kunde ta en 2:a hand så länge men.... FÅr bo hos min darling tills jag får nått eget annars. Ska höra me Myle också om hennes.

Imorn är de nyårsafton...... Ska bli spännande me nytt år :) kan ju bara bli bra!!!
Men ska ta de lugnt, eftersom jag mår som jag mår. Ska bli lite mer vuxen haha och inte köra all in iaf!

ISKALLT har de varit idag!! Men tog på mig mina ull leggings, VARFÖR har jag inte tänkt på dom innan??? Men bättre sent än aldrig :)

Ska kolla Victoria Secret visningen sen, efter de blir jag nog inte långvarig i vaket tillstånd hoppas jag...... 

Är på umgåshumör..... har ingen lust att vara själv idag.... Har en lite obehaglig känlsa???? hmm kanske en ren inbillning?

Vill ringa också.... Men ska inte..... man ska inte va för PÅÅÅ haha 
Tessan måste lära sig ;)

Hoppas ni mår bättre än mig!

XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0