Färdig jobbad för denna dag

Tiden har gått fram och tillbaka...... Trevliga kunder och mindre trevliga! Men men..... så är det i denna bransch hehe

Har vart o köpt mig lite vino, ska dra mig till Taina lite senare. Ska ta de lugnt och vet ej om jag ska ut...... hehe som vanligt ;) och de vet vi ju alla hur de brukar sluta??

Vette fan vad ja ska ha på mig asså..... uppsvälld valros är vad jag är idag! En trött sådan!!!! Börja dagen med massa kaffe..... efter maten= massa kaffe.... Hjälpte inte, gick och köpte mig en STOR red bull...... hjälpte ej.......  Är nog vädret som hjälper till, har inte vart ljust på hela dagen!

Lyssnar även idag på MELISSA HORN   
Så underbar även idag =)
Men snart är de dusch, lite mer partaj musik och lite vino!!! Sen är jag redo att traska till norran!

Hoppas ni får världens bästa lördag kväll!!

puss på er                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0