haha

haha hmmmmm
okej......

Skrev nyss en hel del...... Sen tryckte jag enter 2 gånger för att flytta ner lite..... Men då försvann allt?? hmmm ok jaja haha

Nu gick de iaf =)

Det jag skrev va iaf att snön nu faller och faller utanför fönstret. Jag har nu gjort matlåda till imorn och bestämt mig för att ta promenad efter jobbet isället för innan. Vill inte ha nån tidspress känner jag!

Lite vin har fint glidit ner i strupen och Melissa Horn har varit min vän på spotify HELA kvällen...... undebar kvinna!

Imorn blir de som sagt jobb..... Sen tror jag att jag blev bjuden till Taina elle hmhm Tina OCH DAN =) hennes kärlek flytta ju till henne idag..... det är kärlek de..... kalmar------->karlstad flr <3 en   =)

Nu ska jag tvätta fejjan..... sen blir det nog lite läsning innan jag släcker lampan!

puss o natti vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0