Home again

åkte ju till jönköping efter jobbet i söndas..... fick mys med carro vännen när jag kom fram! guuu va ja saknat/saknar henne!!!

Igår var ja på salongen vid tio, följde med och kika på "Carros" salong. Också jätte mysigt!
Fick info om märket vi använder, sen fick jag lära mig att göra permanent böjning av fransarna. skit kul! blev jätte bra också =)

Efter dagen, va där till kl.18
Så bärde de av till Hv-Lhc
Va ju tvungen att applådera dom 6 målen som blev för hv hehe rolig match! men inget mål för björnen även om de va nära!  en lite läskig hjärnskakning bara! men de va trevligt me hockey!

gu va trött ja är!

ska nog lägga mig ner i soffan nu och snart sova tror ja! andra avenyn står på menyn först hehe

Imorn har ja planerat att gå upp och köra bodypump, efter jobbet ska ja tillbaka dit och få hjälp med övningar i gymmet =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0