jahapp

då kommer jag bli ännu mer mobbad imorn..... efter förlust mot brynäs så kommer våran vakt på jobbet vara måttligt mallig haha ja som dissat dom en aning hehe men men..... så ärrä! de va iaf efter förlängning hehe

har nästan nyss kommit hem från Tina o Dan. O lille William såklart (vovven, inte unge) MalleBalle kom mä! Som tur va så hade hon glömt bort att de nu fanns en vovve i lgh, eftersom hon är hundrädd...... men de gick bra =)

Jag hade först tänkt att de skulle bli en långpromme me vovven..... regna INTE när ja gick från jobbet..... ja va inne i högst 10 min....kom ut..... SPÖREGN! Så de blev bara en promme till dom, så kom Tina o W o mötte mig. Klassblöt va jag, mina fötter badade haha

Sen va de fika o myyyys, Ullared o litte annat trevligt att titta på. Även om Malle va fast i FB eftersom hon inte ha internet hemma haha men hon va ganska social ändå tycker ja haha
Hon o ja betstämde även att de blir utgång på torsdag om inget annat dyker upp! Guuu va trevligt =) jag är ledig tors fre så PerFa!

Nu ska ja kolla paradise innan ja vilar mina blå! Imorn kanske mammsen o ja o lillen ska luncha, vore mycket mysigt tycker jag!

Sov så gott

puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0