mycket

skrivande idag! Men de är väl trevligt?? ;)

Fick vänta me maten...... Min fader ringde och fråga om jag kunde köra hans bil ifrån KMTI, till min bror o sen skulle han köra hem mig. Lillen har tagit massa vaccin till hans långresa i Jan så han va super yr och kunde inte köra stackarn!

 Så snäll syster som är så ställer man upp hehe
Men kan lova att jag va nog nästan lika yr som han! Hade inte fått i mig nånting efter träningen, bara massa vatten så ja nästan spydde!

Maten va INTE god kall..... Men nu ska ja smälla i mig en apelsin så blir ja lite gladare hehe

Duschen va inte heller fel.... men den blev också efter bilfärden..... kände mig fresch hehe
nu ska ja strax dra min in mot frisören!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0