ont

i ryggen som få har jag! Helt galet ont gör det!!!! Massage är jag i stort behov av!!! Usch, kommer inte ihåg när jag hade så här ont..... Men men....

Idag har jag o Anna jobbat. Hon va pigg trots utgången igår haha Va en hel del att göra! Och massa folk på stan! Roligt me rörelse!

Efter jobbet följde jag med henne på en fika eftersom hennes buss inte gick förren en timme efter vi stängde.

Handlade även me mig lussebullar och G L Ö G G hem :) Jag älskar ju verkligen glögg, så nu har jag tagit fram min största Témugg och fått mig en mugg :)

Kollar lite allt möjligt, bla El Clasico me Zlatan som visar hur man gör. Sen blir de nog troja tror jag.... men jag vet inte, har för mig att den håller på ganska länge.... och jag ska upp på spinning till morronen...... Så jag tror att de får bli nått annat :)
Har åter igen ätit massa skit så ja mår illa haha förstår verkligen inte varför varför varför jag aldrig lär mig??? Varför måste man alltid äta skit tills man mår illa?? jaja.... lär nog alrdig bättra mig på de biten hehe

Nu ska jag lägga mig er och vila ryggen..... känns som den går av snart :(

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0