hahaha

mmmm karlar....
NO DATE for me ;) Jag hörde iof inte heller av mig...... Men men.... vi fåla se va tiden visar...... Känner..... ???? haha jaja....

Tillbringade går kvällen på restaurang Aqua och gick vidare till Tompa sen. Där vi körde anden i glaset haha Jag tror ju jätte mkt på de där. Dom andra skratta bara åt de..... Men kunde inte förklara hur den kunde veta allt....... till ex så fråga carro vilken färg tom hade på kalsipperna..... hade rätt..... de va massa saker som stämde. Men dom tror ändå inte på de idioterna haha ;)

Lörda kvällen/natten va ganska lugn. Jag fick lära mig nya uppgifter. Att ta hand om hgelrörsborden/champangenorden. Skulle ha vart i baren också hahaha men slapp de. Men de dröjer INTE förren ja står bakom baren och skakar drinkar. Kankse nästa gång ja jobbar till o med. Men de ska bli kul :)

Jag o Carro KANSKE har BIG BIG things på G..... Säger inget mer..... Men de kommer förändra våra liv REJÄLT :)

Ska kanske ta en sväng promme me fia sen..... Annars blir de lugnt!

hur mår ni??

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0