Ack värmelann du sköne!!!!

Idag åker ja hem till ♥ värmlann :)
Har ju fått en mer harmoni me K-town och de känns underbart!!! Längtar ju nu för tia haha Känns som sagt lovely!

Här ÖSER regnet ner! Elle... nej nu hade de slutat! haha Jag tittade ut för ca 1-2 min sen och då va de häll regn...hmm haha

Min privata taxi kommer om kanske 4-6 timmar :) Ska bli så skönt att få åka bil! Har börjat packa lite smått, plockar lite här hemma. Känns som de aldrig tar slut haha

Nu ska ja sätta på lite kaffe! Kanske hinner göra en update innan ja far hemmåt hehe Inte för att ja tror att så mkt spännande kommer hända mig tills dess men.... Kanske får nån tanke ja vill dela med mig av ;)

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0