ÄNTLIGEN

har ja bilderna från resan!!!!!!
Men dom är på skiva.... och ja fattar inte riktigt hur ja ska föra över dom hahaha Måste göra de till hård disken, är ju dryga 1500 bilder haha Har dock bara sett runt 600 av dom! Men guuuu va ja längtar tillbaka!!! Och saknar min lilla "familj" såååå mycket!!!!

Men ja hitta en bild som ja kunde andvända som profil på fb eftersom ja va grymt trött på den andra.... så här har ni den..... ;)




Resten lovar ja kommer :)

Har haft en städ dag hela dagen! hann me en make-up lektion också, grymt kul!!

Efter jobbet fixa carro mina armhålor som dom blev hår fria hehe sen gick vi och tog sista städet i lgh. Skönt att de är över och "vi" kan lämna över den.....

Ska snart lägga mig... Ska upp på gymintro imorn vid halv åtta.
Va ju även tidigare på jobbet idag.... Så ja behöver lite sömn! Även om jag inte är såååå jätte trött :)

Imorn blir de även kvar efter jobbet, ja o monica ska ta hand om varann!

Tavlan som ja gjorde.... ska försöka fixa till den, sen lovar ja att visa... Även om ja inte gör de me huvudet högt hahaha

PUSS

Kommentarer
Postat av: karlsson

Gud va fin du är gumman!puss på rej

2010-08-17 @ 22:39:35
Postat av: Tina

vacker som en ängel!

2010-08-18 @ 15:49:46
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack mina älsklingar :)

2010-08-19 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0