Årets

sista mjukisglass kanske ligger i min mage just nu!

Jag o Sandra kände att vi var värda de efter jobbet hehe
Vi körde på den lilla våfflan.... Jag vill inte ens veta hur stor den STORA är... haha HERREGUD va den lilla va BIG BIG BIG! Hade jordens beslutsÅNGEST om ja skulle ha saltlakrtis elle polka strötsel..... Men de blev polka eftersom ja har valt lakrtis dom sista 987654 gånger jag ätit glass!

Gott som få :)

Dagen har rullt på :) Skulle vart uppe o myst lite på morronen tänkte ja... Dola o bara hade gott... Men snosa i över en timme istället haha BRA tessan.....
Va ju fasen ännu tröttare då!

Men ska göra lite nu tänkte jag! Har lite mer energi på kvällarna!

Men nuuu..... ska ja kolla o firren är tinad så den kommer in i ugnen och så småningom i min mage imorn!

Puss på er!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0