Gick på

automatik!!! Eller jag går nog fortfarande på de tror ja haha
Va och träna efter jobbet.... Blev ännu en gång... Bara en låt till....en till... jaaa.... Sen stod ja där och fick hålla i mig för att inte ramla av maskinen i slutet haha
Skulle vart på promme me Carro också, men fick bli en egen för hon va trött. Är verkligen hur GÖTT som helst ute! Härliga höst är här :)

Har haft en halv lugn dag med bla en brud make. Va kul!! Kände hennes nerver kan jag lova haha

Nu ska ja strax hoppa in i blötan och bli fresh innan bed time! För den är nära nu kan ja lova! 
Känns som ja inte gör nåt annat än jobbar o tränar o sover... Eller iaf jobbar o tränar haha Men börjar komma ikapp me sömnen me känner ja! Är stolt över mig sj att ja faktist har börjat gå å lägga mig mär ja känner att ja är trött. Har inte vart min starka sida hehe 
Men i helgen ska ja ju ta igen mig lite! Iaf från jobbet haha För då blir de fest o MYS på hög nivå ♥

Längtar till nästa helg också!!! Ska bli super kul me Sthlm!!!! Och dess uteliv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0