Hemma i jönnet

är ja igen!

Efter en vecka med både skratt och tårar! Mycket mys och lite festligheter :)

Är nu hemma.... Har så mkt känslor i kroppen så de finns inte! Ena stunden känns allt jätte bra, ja går vidare me kanske inte huvudet högt men de viktiga är att ja går vidare! Andra stunden vill ja bara stört gråta och ringa.... BE på mina bara knän att han ska vilja ha mig!!!
För de är såklart denna kärlek vi pratar om...
Fick ju ett halvt avslut för ett tag sen.... Men nu är de på riktigt....JAG sa hejdå......

Och jag hoppas och ber för allt jag har att jag ska orka stå emot allt som bubblar inom mig!

För de enda jag vill..... DET ENDA jag vill är att ringa... Höra hans röst.... Skratta tillsammans me honom.... För de gör vi massor.......

Men men.... Varför i helvetet ska jag lämna mig till nån som inte vill ha mig lika mkt som jag vill ha honom? Finns inte en enda mening som kan berätta varför jag skulle göra de! Slöseri på tid....
Men de är så fruktansvärt svårt!!!! Hade en rejält brake-down för nån dag sen..... Samma dag som ja sa hej då.... Minns inte när ja va så knäckt!!!

Gjorde de dock me alkohol i blodet......

Så jag ringde upp dagen efter.... När giftet inte va lika påtagligt i kroppen.... Och fick ett avslut på riktigt!

Nu är de no more Mr J.......
Just Miss T haha

Försöker verkligen tänka.... Och även ta vara på dom tankarna när dom väl kommer....
Att jag duger som ja är haha För de vet ja! Men då å då ploppar dom tankarna upp tyvärr!
Jag vet ju att de bara är så.... att man kan inte rå för sina känslor... Och finns inte dom där så gör dom inte.

Jag har ju själv varit i den sitsen, alltså att jag velat känna mer för den andra än va jag gjorde.... Och de finns inte ett skit man kan göra åt de!!

Har försökt att radera hans nummer.... Kan till viss del... men de är fortfarande kvar i sms listan... Nån som vet hur man tar bort de på Iphonen?????? Vore guld haha

Nu ska ja visserligen jobba hela helgen.... Men de kommer mer helger.... mer vardagar me för den delen.. För de e inte bara när ja har druckit som ja VILL höra av mig....
Nu tex.... dom har precis avslutat sin match i sthlm nu....
Vill bara ringa, skriva.... veta hur de gick för dom/honom......

NEJ!!!!!!
Nu får de fan va slut hahahahah

FÖRLÅT för mitt tjat....

Men va tvungen att få ur mig lite!!

Om man bortser från detta så har min vecka vart UNDERBAR!!!!!

Träffat mina små, mina vovvar och mina flickor!!!

Nu orkar ja inte skriva mer.... tog musten ur mig att tänka på de andra.... Fick nästan panik i bussen hem.... för alla tankar bara snurra....snurra....snurra....

Vill bara att tiden ska gå nu och att allt ska kännas lättare!

puss.........

*mina vänner..... älskar er till döds*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0