Mår

redan bättre :)

Så idag blire fan inget "depp" haha

Va ännu roligare än va jag trodde att komma tillbaka till jobbet!
Efter att dagen sprungit iväg gick jag för sista gången hem till Fia o Björn...... Usch... som sagt, SORLIGT att lämna mitt fina 3:e hem!
Men allt har sin tid här i livet ;)
va alltså flytthjälp idag och jag kan lova att ja va lite nervig när jag bar kartongen som bar texten "bröllops servis" haha Men de gick bra!

Nu när jag kommit hem har ja små plockat och myst till de!

Har även fått berkräftat idag att jag kommer få HELA lgh omtapetserat och golvet slipat! Guuu va kul de ska bli att välja!!!! Kommer bli i slutet av okt/början av nov. LÄNGTAR!!!!

Nu ska ja köra ett mini ryck innan sista delan av The Diplomate börjar. Såg första igår... spännande :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0