Morron!!

Sitter här, "lite" svettig hehe
Tro de elle ej! Men jag har banne mig vart ute på promme! Ställde klockan på kvart i 7.... Ställde om den..... Som jag hade LOVAT mig sj att INTE göra.... Lå och tänkte i 3 sek... Är jag så trött?? NEJ, de e ja inte!

Så ja gick upp :) Va lite tugnt me prommen, men de gick fanimäjj haha
Jag hoppas att jag har bestämt mig för att bli bättre ända in i ryggmärgen.... För de e tyvärr de enda som gäller för att jag ska lyckas me nått.
Att jag verkligen bstämmer mig till 110%!!!

Nu ska jag gå in i duschen!
Sen väntas frulle o jobb. Ska ha en o samma person nästan hela förmiddagen. Ska bli kul :)

Blir ingen middag me jobbet heller. Va en tjej som inte kunde... Hoppas de blir snart, har ju en tendens till att inte bli sånt här när folk avbokar hela tiden. De funkar ju tyvärr nästan aldrig att alla är med. Även om de är de man vill.

Ha en underbar dag!!!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Tina

bra jobbat sötnos!! jag är likadan, MÅSTE verkligen ge mig faaaan på att jag ska göra nått för att verkligen ta tag i det, hehe. Enkelt att ge upp annars :)

puss!!

2010-08-12 @ 18:06:26
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0