Promme

Me Sandra o hennes söta vovve väntar  nu :)

Igår på gymintron gick de bra, lärde mig inget nytt men haha Gött at få en rundvandring o få fråga lite saker åså! Tog mig ett litet pass efter de. Kommer stor trivas känner jag på mig!

Sen bar de av till jobbet.

Efter de va de bara hem o vända ungefär. För då väntades ANNA-GRETAS o gooo mat o dryck!Ja Carro o Tompa va de. Sen gick vi upp till Thom, bor ju precis över. Körde lite singstar och de kom lite mer folk. Sen gick vi ner till Bongo (ett ställe). Träffade lite mer folk där som vi följde me till Karlssons. Där va de enbart Red bull som gällde. Jag är den enda på hela stället som dricker den i light version haha Skit bra!

Idag har de vart ganska lugnt på jobbet. Men imorn är de fullspäckat igen! KUL! Ska bla göra 2 vardags make-uper. LÄNGTAR :)

Blir att göra matlåda innan läggdags också. Men ska försöka komma i säng ganska tidigt! Men ska bli grymt gött me lite luft! Ska även gå förbi sopstationen o sortera lite :)

Imorn ärä fredag IGEN! Inga planer än så länge.... På lördag blir de entrén igen. Hade fått massa beröm av vakterna, så de blir där igen! Blev riktigt glad när ja fick höra de :)

Sov så gott sen söta ni om vi inte hörs mer idag!

Pusso KRAM

Kommentarer
Postat av: Tina

haha! jag gillar hur du beskriver Bongo! (ett ställe) hahahahahah! klart och tydligt, not :) antar att du menar att det är nån form av restaurang/bar el dylikt? :) sötnöt!

2010-08-19 @ 19:40:34
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahaha ok.... hmmm ja vette fasen om de är en restaurang... Men en bar ärä iaf haha

2010-08-19 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0