Sprängs...

gör mitt huvud snart..... Skulle vart ute på promme nu me Sandra o vovvarna... Men vi va nyss på IKEA.... Kände redan innan vi åkte dit att ja inte skulle palla.... Så nu är de alldeles alldeles SNART natta som gäller!
Blev inte heller gymmet som ni kanske förstår! Började må halv kass redan på eftermiddan....
Men ska sova bort detta har ja bestämt mig för haha

Ska upp till baken vid 8.... Så ingen sovmorron imorn heller! Imorse gick de bra! Hoppas på att få dom mkt snart!

Jobb gäller imorn kväll.... Få se om de hinns me nått nytta innan! Beronde på allt :)

Ska nog lägga mig och läsa lite tror ja....om mitt huvve orkar!

Imorn är de fullbokat me behandlingar, massa olika så de ska bli super kul!

Vet ni??? jag har börjat bli sugen på att skaffa katt!!! Jag är ju allergisk egentligen mot dom... Men hade en kund som va vetrinär härom dan som börja prata om REX KATTER som allergiker oftast kan ha. De är inte helt 100 men.... JAG VILL!!!!!!!
Får bli att kolla upp de mer när jag vet at mitt liv och boende är stabilt!
För som de ser ut nu så vet jag ingenting haha
Vet ju vad jag hoppas på men.....

Tror inte jag har nått spännande att berätta....

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: karlsson

men fy för katter!...räcker d inte mä en guldfisk=)puss

2010-08-26 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0