TRÖÖÖTTARE

än tröttast!!!
Och ag ska iväg och jobba nu.... Är smygpreimär på Club Caj. Som är av och för studenterna. Kommer bli fullt ös! Är ju studenter ÖVERALLT på staden! Så ja hoppas tiden går fort så ja får lite mer sömn än inatt haha

Vi va på HighChaparall!!!!! Fan va KUL de va! Har velat åka dit hur länge som helst! Mkt mkt lyckad resa!! Med massa skratt,femkamp och dryck haha

Hade tänkt att sova lite innan jobbet när ja kom hem. Men hade jämt kommit innanför dörren när en snäll man kom och fixade min balledörr. Så nu kan ja stänga den helt :)

Va alltså halvdag på jobbet. Kom hem och sov lite innan J ringde och väckte mig! Men vaknar gärna då :)

Men som sagt.... nu ska ja iväg och va trevlig mot folk :) Ska göra mig lite fin, elle försöka iaf haha Är ju lite sliten!

Imorn kör ja igång jobbdagen me en vardagsmake. Sen är de butiken som gäller.

Håll tummarna för att min kära Red Bull hjälper mig ikväll/natt haha

PUSS

*lovar att va rädd om mitt ♥ vännen*

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra! ;)

2010-08-25 @ 11:17:32
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0