Vill du ha en ego boost??

då ska du banne mig börja jobba i en entré på en nattklubb!! Hahaha va helt sjukt igår! Fick massa dricks till o mä! Inte helt lätt att få de i en entré har ja hört ;)
Va lika kul som vanligt! Fullt me folk som är här på mässa, så de lär bli smäckat ikväll har ja på känn! och de giller vi!
Tyvärr gör älskade Becca sin sista kväll idag.... Kommer bli tomt utan henne!
Hon är så söt!!!! Får mig att bli ännu gladare än va hon tycker att ja är haha

Har nu haft ett lugnt uppvaknande! Ätit bamse fulle me allt från annanas till ägg! Diskat undan skiten ja haft några dagar haha Är annars ganska bra på de att få undan de direkt, men denna veckan har ja nog slagit mitt trötthets rekord!
Är fortfarande lite sönder i hjärnan....
Men ska försöka att stressa NER! Känner att min inre stress börjar smyga sig på! och de vet vi ju hur de gick sist... Sluta bla me magkatarr och massa otrevligt!

nu ringde carro... som va i krokarna... haha fan va ja skratta när hon sa de hahaha Kul för henne! Time will tell.....

Ska ju som sagt dra till A6 om en stund... Ska få i mig lite kaffe och göra mig anständig haha
En o annan tablett för hövvet slinker ner också!

Kolla nyss på reprisen av The city, missa The hill.....
Fällde en tår i slutet, för gläde ja kände för Whitney! Gullig tjej de där!

Hörs nog sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0