Å så va julen över

även detta år är snart över.
Ett år med många skratt men även många tårar! Men som tur är... så avslutas de med massa skratt och kärlek ♥

Det har hänt ganska mkt detta år när jag tänker efter haha
Flyttat till ny stad, nytt (nya) jobb... Nya vänner och ny kärlek! Underbar resa... Galna fester...
Har vart ett riktigt roligt och lärorikt år :)

Har nyss betalat mina räkningar. Skönt :)
Fullt upp på jobbet, de har ja ett bra tag framöver! Ingen rast ingen vila haha Men är lite extra ledig nästa vecka. Om de inte blir jobb på nattklubben...
De beror på min kärlek :)

Träffa Carro o Myel efter jobbet på en chai. Myys :) Sen har ja handlat lite... Pratat me Malle ♥
Hmmm inte mkt mer... Får nog inte prata me babe innan ja lägger mig heller, hans batteri är inte bra :( Men kan va bra för mig haha Lära mig lite ;)

Tog nu sista klunken av mitt vanlij the. Gott de! Har grym huvvevärk, så de blir inte länge idag!
Imorn efter jobbet blir de träning. Sen blire ANNA-GRETAS!!!!!!
Fast vi ska va hemma hos Thom och äta de :) ÄNTLIGEN!!!!
Som jag har längtat!!! Får dock köra extremt hårt på gymmet om jag ska kunna äta med gott samvete haha Inte den nyttigaste maten, men kan nog vara den goaste!!!

Men just ja!!
Min julhelg har vart jätte myyyys! Träffa min plutta och både gav och fick paket. Ett underbart kort i en jätte fin ram och en mugg med pluttan på ♥
Fest och utgång på juldagen. Blev väldigt mkt alkohol hehe Jätte trevligt va de iaf! Träffa dock inte så många gamla faces. Förutom ett på nästan vägen hem :) 

Nee.... Nu tog ja precis ut laxen som ska ätas imorn. Nu blir de att packa upp och göra klart de!

See ya ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0