Dagen före

sista dagen på året, har snart passerat.
Och imorn har jag en LEDIG dag!!!! Börjar inte förrens 22 :)
Kan inte beskriva hur skönt de ska bli att vara ledig, utan fullspäckat schema och bussresor! Även om di där bussresorna tar mig till kärlek på många vis :)

Glömde ju berätta nått om julhelgen... Mina älskade vänner fick sina underverk!!!!
VÄLKOMMEN ALBIN OCH OLIVER TILL VÄRLDEN!!!!
Längtar så till ja får träffa lilla familjen ♥

Dom senaste dagarna har jag varit så trött, så ja har inte ens orkat sätta på datorn haha
Men ni har inte missat nått ;)
Det enda jag har gjort är att.... Sova,äta,träna

Dock va tisdagskvällen med Anna-Gretas mat och mycket mer mat och dryck väldigt trevligt! Vi blev några stycken till slut :) Om planerna håller i sig ska vi laga kina mat på söndag :)
Så himla trevligt att bara umgås med god mat och skratt! Dock blir de alltid så mycket mat haha Blir så med enbart folk från krogbranschen :)

Ikväll skulle jag och Becca myst med lite vin, men tar de i veckan ístället :)

Så nu sitter jag med ett glas rött (okej, 2) och hockey på tvn. Riktigt skönt att bara vara själv ändå! Även om min älskling mer än gärna hade fått mysa här brevid ♥

Imorn ska jag upp och göra en välbehövlig tvätt dag!!! Ska bli underbart skönt att få tvätta och sätda och städa bort julen!
Har aldrig tagit bort den såhär tidigt!
Men jag fick aldrig den där julstämmningen iår.... Dom va här och gjorde om och ja har nästan inte varit hemma nånting...
Får ta igen de nästa år ;)

Nu ska ja kolla klart hockeyn... Sen SUSSA

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0